فروش و بازاریابیموفقیت مالیهمه مقالات

آیا میدانید چگونه میلیونر شوید ؟

 با این راهکار ها به شما آموزش میدهیم که چگونه میلیونر شوید

میلیونر شوید

با توجه به آمار گرفته شده، اکثر افرادی که به نوار های آموزشی روانشناسی فروش گوش کرده اند و آموخته های خود را در عمل پیاده کرده اند، توانسته اند میلیونر شوند.
فردی از دبیرستان فارغ التحصیل نشد و به جای آن در جوانی به دنبال کار هایی برای بدست آوردن پول رفت و سپس با مقداری که جمع کرد به سفر رفت. ابتدا در یک کشتی باری نروژی مشغول به کار شد و بعد با دوچرخه، اتوبوس و کامیون و قطار به اروپا و آفریقا سفر کرد.
وقتی دیگر نتوانست کار درستی پیدا کند، به فکر فروش افتاد.
به نظر میرسد اغلب تصمیماتی که در زندگی می گیریم، شب ها به ذهنمان خطور می کند و بعد، صبح از خانه بیرون میرویم و در این فکریم که با آن اندیشه چه می توانیم بکنیم!

چگونه میلیونر شوید
او در جایی استخدام شد که در ازای آنچه میفروخت حق العمل می گرفت.
ابتدا اولین آموزش به او از سه جمله تشکیل میشد:
۱٫ این ها کارت های تو هستند
۲٫ آن ها بروشور های تو هستند
۳٫ آن هم دری هست که از آن خارج شده و کارت را شروع می کنی
چیزی که او از فردی که استخدامش کرد یاد گرفت این بود که:
فروش” بازی با اعداد است”
پس تنها کاری که باید بکند این است که به اندازه کافی با مشتریان بالقوه تماس بگیرد و سرانجام کسی پیدا می شود که بخواهد از او خرید کند.
این عمل را پرتاب گل به دیوار مینامند، یعنی آنقدر گل به دیوار پرتاب می کنی تا بالاخره دیوار را بپوشاند.
بعد ها شخص دیگری به او گفت که فروش بازی با اعداد نیست بلکه بازی رد شدن است، یعنی هر چه افراد بیشتری دست رد به سینه آدم بزنند، فروش بیشتر می شود.
او با دانستن این توصیه راه گشا بیشتر به سوی این رفت که از مشتریان جواب “نه” بشنود، پس وقتی کسی دست رد به سینه وی میزد او با صدای بلند تر و سریع تر حرف میزد.
پس از شش ماه تلاش که توانسته بود آن قدری فروش کند که بتواند هزینه ی اجاره اتاقش را بپردازد، کاری انجام داد که زندگی اش را دگرگون ساخت.
او از موفق ترین فروشنده که ساعت ۹ صبح به دفتر می آمد، چند دقیقه بعد، خریدار بالقوه وارد اتاقش می شد و با هم صحبت می کردند و پس از چند دقیقه مشتری دسته چکش را بیرون می آورد و محصول را می خرید.
پس از آن از دفتر خارج میشد تا چند فروش دیگر کند و بعد با مشتری بالقوه دوباره وارد شرکت میشد. او به صورت مداوم این کار ها را انجام میداد.

چگونه میلیونر شوید
آن فرد پنج تا ده برابر سایر افراد فروش میکرد و به نظر میرسید که کاری انجام نمی دهد. پس از فرد مذکور خواستار این شد تا شیوه انجام کارش را به او هم آموزش بدهد.
آن مرد دوره های آموزشی فروش را در شرکت فورچون ۵۰۰ گدرانده بود و پس از آن در هر شرکتی که کار می کرد در زمینه ی فروش موفق بود.
مرد ابتدا از او خواسته بود تا برنامه فروش کردنش را در مقابلش اجرا کند تا بتواند ایارادات کار او را بگیرد.
او از برنامه ی فروش چیز هایی شنیده بود اما آن ها را آموزش ندیده بود و نمیدانست چگونه باید انجام دهد لذا از مرد خواست تا خود او برنامه فروشش را اجرا کند تا او هم یاد بگیرد.
نکته مثبت کار فروش مرد بدین شکل بود که به جای سخنرانی برای مشتریان با طرح چند سوال از مشتری او را متقاعئ می کرد که به آن محصول نیاز دارد.

چگونه میلیونر شوید
سپس از صحبت های مرد نکته برداری کرد و این بار پس از تماس با مشتریان بالقوه به جای گفتن فواید محصول از آن ها سوال می پرسید. خواندن کتاب ها در زمینه فروش و همچنین گوش فرا دادن به نوار های آموزشی به او کمک های بسیاری در این زمینه کرد و فروشش روز به روز بیشتر شد. او همچنین به همایش های مختلفی که به منظور افزایش فروش و آموزش آن شکل میگرفت میرفت و همه آن ها باعث پیشرفت هر چه سریع تر در کار هایش می شدند.




چگونه یک مدیر میلیونر شوید ؟

پس از آن که فروش او زیاد شد، در همان شرکت تبدیل به مدیر فروش شد و فروشندگان را استخدام میکرد و راه کار را به آن ها آموزش می داد، و بعد هر یک از آن ها خود به یک میلیونر یا مولتی میلیونر تبدیل شده اند.

چگونه میلیونر شوید

 

چگونه بهترین باشید؟




مهمترین ایده در زندگی، قانون “علت و معلول” است، هر معلولی یک علت دارد. به عبارت دیگر، هر حادثه ای به دلیل اتفاق می افتد. موفقیت و شکست حادثه نیستند! موفقیت قابل پیشبینی است و از خود رد پای به جا می گذارد.

این یک قاعده است:

” اگر به تکرار کاری مردمان موفق آن را انجام می دهند، بپردازید، هیچ عاملی در دنیا نمیتواند سبب شود که مشا به همان نتایج نرسید و اگر این کار را نکنید، شانس موفقتی انتظارتان را نمی کشد.”
به یاد داشته باشید:
هر کسی که امروزه در جمع ده درصد موفق ها قرار دارد قبلا در ده درصد نا موفق ها قرار داشته، کسی که امروز در ابتدای صف قرار دارد روزی در انتهای آن قرار داشته و همه این ها از اشخاص متخصص یاد گرفته اند و متوجه شدند آن ها برای رسیدن به موفقیت چه کار هایی انجام داده اند و همان کار را تکرار کرده اند.
این یک شعار مهم در زندگی است، آن چه را که می آموزید، مورد استفاده قرار دهید!

چگونه میلیونر شوید                                                                                                                           

امروزه اکثر مردم به دنبال خرید تردمیل هستند تا بتوانند در منزل ورزش کنند، اما چند درصد از آن ها واقعا نتیجه خرید این دستگاه را می گیرند؟
بله، همه میدانند که اگر به صورت مداوم از این دستگاه استفاده شود، سود آن را در طول زمان بدست می آورند؛ آموزش و مهارت های فروش هم بدین شکل می باشد، در صورتی که از آن ها در صنعت خود استفاده کنید می توانید به راحتی و به سرعت در جمع ده درصدی نخست افراد موفق قرار بگیرید.
پس به قول ناپلئون هیل ” آنچه را که ذهن بتواند تصور و باور کند، میتواند به آن دسترسی پیدا کند.”
اینگونه میتوانید میلیونر شوید

فروشگاه الو کالا
این مطالب را حتما بخوانید:

💡۱۰ روش برای بهتر شدن در فروش

💡معجزه های روانشناسی فروش

این مطالب را هم حتما بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Exclamation Triangle Check code