مسائل ازدواجهمه مقالات

آیا می دانید دلایل عمده فرار از ازدواج چیست ؟

برای اینکه دلایل عمده فرار از ازدواج  را در برخی از افراد بدانید مقاله زیر را مطالعه فرمایید

دلایل عمده مخالفت با ازدواج

بسیاری از شما نمی خواهید ازدواج کنید به خاطر روابط قبلی و این روابط یا احساسی و عاطفی بوده و یا به خاطر ازدواج قبلی بوده است.
برخی از شما در داخل رابطه‌ای درب و داغون و له و لورده شده اید و بعد بیرون آمدید.
برخی از اوقات وارد این جریان شده اید و در وجودتان و در رابطه تان بمب منفجر شده و شما یک سابقه و تجربه وحشتناک دارید.

فرار از ازدواج
بعضی از شما ازدواج کردید و دیدید که ازدواج جهنمی است که شما در آن بودید و بنابراین نتیجه گرفتید که من نمی خواهم دیگر چنین آسیبی ببینم و یا وجودی که ممکن است ۲۵ یا ۳۰ سال تا نباشد ازدواج می گریزد.
بگذریم از اینکه برخی اوقات آدم ها اصلاً یک ازدواج الکی و خرکی می‌کند و طلاق می‌گیرند و می‌گویند ما ازدواجمان را کردیم و دست از سرمان بر دارید تنها وظیفه ما یک بار ازدواج بوده که صورت گرفته و خوشبختانه به جایی نرسید نتیجتا ما از این به بعد آزادیم.

فرار از ازدواج
بسیاری از مردم هستند که ازدواجی عمدا بد و غلط می‌کنند تا بتوانند بیرون بیایند و بعد راحت باشند چون نه فشار اجتماعی و نه خانواده و نه اصولا خودشان را نمی‌توانند بپذیرند و وقتی چنین اشتباهی کردند و بیرون آمدند آن وقت است که حالا راحت و آسوده اند.
فراوان آدم هایی دیده ام که می‌دانستند ازدواج شان اشتباه است و حتماً به طلاق و جدایی منجر می شود ولی این کار را کردند برای اینکه یک بار و برای همیشه خاطر خودشان را از این موضوع ازدواج آسوده کنند.

آیا شما کالای ازدواج هستید

در نتیجه متاسفانه بسیاری از مردم هستند که:
(The are not Marriage Material)کالای ازدواج نیستند. برای اینکه کالایی که باید یک مقدار ویژگی های روانی خاصی داشته باشد و اگر نداشته باشد نمیتواند آنجا بماند. در نتیجه توجه کنید آیا کالای ازدواج هستید یا نیستید؟ اگر کالای ازدواج هستید بیایید در بازار ازدواج و اگر نیستید بروید خودتان را درست کنید و بعد هم اگر دلتان خواست بیایید و اگر نخواستید وارد ازدواج نشوید.




فرار از ازدواج
فرار از ازدواج

ولی وقتی که میدانید کالای ازدواج نیستید و به درد ازدواج نمیخورید مسئله و مشکل دارید. به شما بگوین جوان هایی بودند مخصوصا آقایانی که مثلا۲۰سال تنها در یک کشوری زندگی کرده‌اند و بعد ازدواج کرده‌اند و متاسفانه همان شب اول گفتند بیا با هم حرف بزنیم و ببینیم چه کار کردی؟خلاف کردی؟… آقا گفته من راجع کارم برای چی باید با تو حرف بزنم تو اصلا نمیدانی موضوع چیه مطلب چیه و بعد از آن وقتی خانه بودیم ۴دفعه اخبار میدیدم و ۱۷بار کانال‌های مختلف تلویزیون را چک میکنیم بدون اینکه بدانیم در جهان چه خبره. نمیتوانستیم بخوابیم تو الان میگویی بگیریم بشینیم راجع چی با تو حرف بزنیم این دیگه چیه ما ازدواج کردیم که اخبار ببینیم ما فکر کردیم این خبر ازدواج ما خودش یک خبر است و تمام می شود.

فرار از ازدواج
فرار از ازدواج

آقایی به من مراجعه کرد دو روز بعد از عروسیش گفت که من پریشب عروسی کردم من صبح که بلند شدم گفتم این کیه اینجا خوابیده؟؟من می خواهم جدا شوم گفت من یک دفعه فکر کردم خواب میبینم و بیدار شدم و من به او گفتم برو چهار روز دیگر یا شش هفته دیگر بیا اگر خواستی جدا بشوی با هم صحبت می کنیم ولی به این زودی این کار را نکن البته دیگر پیدایش نشد ولی می خواهم به شما بگویم بسیاری از شما فردای ازدواج متوجه میشوید ای بابا همش همین بود بله همه اش همینه به همین علت بهتر است حداقل از اول بدانید و ببینید که ازدواج چیست تا بعدا جا نخورید.در فرهنگ ما حرف اول این بوده و در اکثر فرهنگ های دیگر هم بوده که متاسفانه وقتی شما ازدواج می کنید(Live Happily ever After) یعنی هیچ مشکل دیگر وجود ندارد و زندگی خوش و خرم است ولی از این خبرها نیست

فرار از ازدواج

شما بعد از این که ازدواج کردید داستان تازه‌ای دوباره شروع می شود همانطور که عرض کردم با آمادگی برای زندگی زناشویی قدم بگذارید که در حال حاضر مورد بحث من میباشد ولی باید یک امور و اصولی را حتماً رعایت کنید.

منبع:دکتر هلاکویی




این مطالب راحتما بخوانید:

 💡با ترس از تغییر و دگرگونی درانتخاب همسر چه کنیم؟

 💡چه رفتاری باعث صمیمیت در رابطه زناشویی می شود؟

 

 

فروشگاه الو کالا

این مطالب را هم حتما بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Exclamation Triangle Check code