فروش و بازاریابیهمه مقالات

۱۰ اثر حیرت انگیز ظاهری که باعث افزایش فروش می شود.

 

۱۴ اثر حیرت انگیز ظاهر و تلقین که به سرعت باعث افزایش فروش شما می شود

ارل نایتینگل می گوید:”آنچه را که در ذهن نیمه هوشیار خود بکاریم و آن را با تکرار بپرورانیم، روزی تبدیل به یک واقعیت خواهد شد.”
اطمینان یکی از اصول مهم در موفق شدن در کار فروشندگی می باشد. فروشندگان سطح بالا تاثیری فراوان و آرام بخش بر مشتریان خود می گذارند. آن ها به خود و محصولاتشان اعتماد و اطمینان کامل دارند.

۱ محیط بیرون

همه انسان ها به شدت تحت تاثیر محیط فیزیکی خود هستند. محیط اطراف شما بر روی اندیشه، احساس و یا رفتار شما تاثیر فراوان دارد. محیط اطراف شما حتی می تواند روی واکنش شما بر روی مسائل نیز تاثیر فراوان بگذارد.

۲ محیط درون شما

وضع ظاهر، صدا و طرز تلقین های شما روی اشخاص نیز تاثیر گذار هستند. سر و وضع ساده و آراسته و صدای شفاف و واضح و اطمینان و اعتماد به نفس داشتن یکی از اصولی است که تاثیر مطلوب بسیار زیادی بر مشتری میگذارد.




۳ اطرافیان شما چه کسانی باید باشند؟

مهم ترین اطرافیان شما افرادی هستند که شما با آنها معامله می کنید. بخش اعظم رفتار و برخورد شما با دیگران به صورت نیمه هوشیار است و اغلب مردم انرژی های مثبت و منفی در دیدار افراد با غریبه ها دریافت کرده اند.

۴ افزایش فروش را با خود تمرین کنید.

می توانید در برابر آینه قرار گرفته و چگونگی افزایش فروش و طرز ارائه دادن آن را با خود تمرین کنید و توانمندی های خود را بیابید. هنگامی که با صدای بلند و رسا و اعتماد به نفس صحبت می کنید و حرف می زنید، این رفتار تاثیر مستقیم و نفوذی بر ذهن خریدار بالقوه می گذارد.

۵ مثبت و شاداب باشید.

می توانید خود را به عنوان یک حرفه ای تراز بالا در فروش در نظر بگیرید. پس قبل از این که به دیدن خریدار بالقوه بروید می توانید با خود به روش مثبت حرف بزنید:”من بهترین هستم!” راست و قائم بایستید. در چشمان خریدار نگاه کرده و با او محکم دست بدهید.

۶ برای موفقیت لباس بپوشید

۹۵ درصد ابتدایی تاثیرگذاری بر مشتری طرز پوشش و لباس است.
مشتریان بالقوه به شدت دیداری هستند یعنی تاثیر دیداری لباس های شما روی مشتری مانند موج با موج شکن است. لباس های شما روی ذهن نیمه هوشیار مشتری تاثیر بسیاری دارد. وقتی لباس های خوبی بر تن دارید مشتری به صورت نا خودآگاه فرض می کند که به چه شرکت خوبی تعلق دارید و کالا و خدمت شما از کیفیت خوبی برخوردار است.

چه کسی بیشترین درآمد را دارد؟

۷ چه کسی بیشترین درآمد را دارد؟

خوش پوش ترین افراد همیشه بیشترین درآمد را دارند. هر فروشنده ای دست کم می بایست دو کتاب در ارتباط با طرز پوشیدن بخواند و بعد مطالعات خود را مورد استفاده قرار دهد. لباس شما یا شما را به سمت و سوی فروش می برد، یا شما را از آن دور می کند. لباس یکی از مهم ترین القا کننده ها در کار افزایش فروش است.




۸ به دنبال کسی هستیم که می خواهد یک دوست باشد.

کسی از شما خرید نمی کند مگر این که مجاب شود شما دوست او هستید و منافع او را در نظر می گیرید. اگر خریدار شما را دوست داشته باشد، در جزئیات غیر اساسی در کار فروش دخالت نمی کند. همه ما دوست داریم با کسانی معامله و تجارت کنیم که از آنها خوشمان می آید. در نتیجه در چند ثانیه نخست ملاقات با مشتری و همان چند کلمه اول کیفیت دوستی خود را با مشتری مشخص می کنیم تا موجب افزایش فروش ما شود.

راهی آسان، سریع و لذت بخش برای ارائه کردن محصول

محصول شما باید تمیز و مرتب باشد و در بهترین شکل خود به مشتری ارائه شود. اشخاص به شدت تحت تاثیر وضع ظاهری محصول قرار می گیرند در نتیجه مطمئن شوید کالایی که آن را عرضه می کنید در بهترین شرایط خود به سر می برد.

۹ روی ارائه خود تمرین کنید.

هنگامی که نحوه ارائه محصول شما به خریدار مناسب نباشد و از مطلوبیت کافی برخوردار نباشد، جذابیت کالا و خدمت شما کاهش یافته و از ارزش کالای شما کاسته می شود، چرا که ۸۰ درصد ارزش کالای شما بستگی به جزئیاتی دارد که از مطالعه ی کالا به مشتری انتقال می دهید.

۱۰ محیط خوشایند چه جور محیطی است؟

محیط شما همیشه باید تمیز و مرتب باشد و نشانه های موفقیت را به نمایش بگذارد. شما در محل کار و شرکت خود باید این حس را به مشتری القا کنید که آن جا یک سازمان موفق است و همه چیز باید مرتب باشد. پس به دفتر کار خود سر و سامان بدهید و به صورتی آن جا را آرایش کرده و لباس بر تنش کنید. مشتری شما نباید از دفتر کارتان برداشت منفی داشته باشد.

فروشگاه الو کالا

۱۱ میز کار خود را مرتب کنید.

میز کارتان را مرتب و خلوت نگه دارید در غیر این صورت خرید از شما آن قدر اطمینان بخش نیست. همیشه باید یک پرونده و یک موضوع روی میز شما باشد. سعی کنید میزتان تا میزان کافی تمیز، مرتب و بدون اقلام اضافی باشد.

۱۲ چگونه بهره وری خود را بیشتر کنید؟

اشخاصی که میز مرتب و تمیز دارند دو تا سه برابر کسانی که میزشان آشفته است بهره وری بیشتری دارند. وقتی میز شما به هم ریخته و آشفته باشد دائم در حال مرتب کردن و جا به جا کردن اوراق و پرونده ها هستید در نتیجه در شرایط کاری قرار نمی گیرید.

۱۳ چگونه یک حرفه ای جهانی شوید؟

خود را دکتر فروش در نظر بگیرید. هر چه سوالات حرفه ای تری بپرسید، در مشتری بیشتر احساس موجود در یک سازمان حرفه ای را ایجاد می کند. اعتماد او بیشتر شده و به افزایش فروش شما کمک می کند. محکم دست بدهید و از موانع بر سر راه ارتباط اجتناب کنید.

ظاهری که باعث افزایش فروش

۱۴ از زبان تن خود برای افزایش فروش استفاده کنید.

زبان تن هم در کار افزایش فروش نقش اساسی ایفا می کند. موقع راه رفتن حالت راست و قائم داشته باشید. شانه هایتان را عقب بدهید و نفس های عمیق بکشید. نگاه تان را متوجه جلو کنید. نشان دهید سرتان شلوغ است و یک فروشنده حرفه ای موثر هستید.

 

این مطالب را هم حتما بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Exclamation Triangle Check code