موفقیت مالیهمه مقالات

تفاوت فکر کردن افراد ثروتمند با دیگران در چیست ؟

 تفاوت در نحوه فکر کردن افراد ثروتمند با افراد فقیر و متوسط

اولین مسئله ای که باید در نظر داشته باشید این است که، افکار منجر به احساسات، احساسات منجر به اعمال و اعمال منجر به بروز نتایج می شوند. همه این موارد از افکاری که در ذهن شما نقش می بندد.

کارکرد ذهن چگونه است؟

شما بر اساس چیزی که باور دارید برای شما منطقی است در لحظه تصمیم می گیرید و فکر می کنید انتخاب درست همان است. متاسفانه مسئله این است که این انتخاب درست ممکن است موفقیت آمیز نباشد. در واقع ممکن است چیزی که برای شما معقول است، نتایج ضعیفی در بر داشته باشد.

چیزی که شما را ثروتمند می کند طرز فکر شماست! شما میتوانید افکاری در ذهن خود داشته باشید که تقویت کننده موفقیت مالی شما باشند و یا بالعکس، حتی در این مورد نیازی به فکر کردن هم ندارید چرا که به طور طبیعی فکر کردن شما منجر به موفقیت خواهد شد.

افراد ثروتمند

چگونه عادت ها در زندگی ما تاثیر دارند؟

اکثر افراد بر این باورند که ما ساخته عادات خود هستیم، ولی اصل مسئله چیز دیگریست! ما در واقع دو نوع عادت داریم. عاداتی که با عمل به دست می آیند و عاداتی که بدون عمل بدست می آیند. پس هر آنچه که الان انجام نمی دهید، در واقع عادت به انجام آن ندارید. در نتیجه تنها راه تبدیل کردن کار هایی که انجام نمی دهید به یک عادت، عمل کردن به آن است.




افراد ثروتمند و فقیر چه اعتقادی دارند؟

آدم های ثروتمند بر این معتقدند که من زندگی خویش را می سازم.
آدم های فقیر بر این معتقدند که زندگی برای من تصادفی پیش می آید.
اگر طالب بدست آوردن ثروت هستید، باید معتقد باشید که خودتان فرمان وضعیت مالی تان را به دست گرفته اید، در غیر این صورت بر روی وضعیت مالی زندگی تان کنترل کم یا اصلا کنترلی ندارید.

افراد ثروتمند

افراد قربانی چه افرادی هستند؟

مردم فقیر به جای به عهده گرفتن مسئولیت آن چه در زندگی شان می گذرد، ترجیح می دهند نقش یک قربانی را بازی کنند.
اما چگونه آن ها می توانند نقش قربانی را بازی کنند؟ مردم فقیر سه ویژگی دارند. اول، مقصر کردن دیگران، برای مثال مقصر دانستن والدین، کارفرما، پایین دستی و غیره. دوم، توجیه کردن است که اکثر آن ها با جمله “پول واقعا مورد مهمی نیست” وضعیت خود را توجیه می کنند. سوم هم شکایت کردن است که بدترین مورد است. چرا بدترین؟ چون روی هر آنچه که متمرکز شوید اتفاق خواهد افتاد، پس اگر روی چیز اشتباه تمرکز کنید برایتان اتفاق می افتد.

اهداف افراد ثروتمند و فقیر چیست؟

افراد ثروتمند با هدف برنده شدن و افراد فقیر با هدف بازنده نشدن با پول بازی می کنند. هدف بیشتر مردم در بازی کردن با پول به وجود آوردن ثروت و برکت نیست، بلکه تنها زنده ماندن و امنیت خاطر می باشد. پس بار دیگر مرور می کنیم، هدف ثروتمندان چیست؟ پول! هدف عمده فقیران چیست؟ در همین حد که از عهده پرداخت هزینه هایشان بربیایند.

افراد ثروتمند
مسئله بدتر این است که وقتی شما نمی خواهید انرژی را دریافت کنید، به دنیا می گویید که چیزی به شما ندهد. پس اگر نمی خواهید سهمتان را از دنیا بگیرید آن نصیب کسی می شود که تمایل به گرفتن آن داشته باشد.




این مطالب راحتما بخوانید:

 💡چرا و چگونه برای کمک به کسب و کار خود محتوی ویدئویی تولید کنیم ؟

 💡آیا میدانید اصول ثروتمند شدن چیست؟

 

افراد ثروتمند

آدم های متوسط چگونه با پول رفتار می کنند؟

افراد متوسط یک گام جلوتر می روند و این یک گام هم خیلی بد است، زیرا هدف بزرگ آن ها در زندگی رسیدن به کلمه ی راحت بودن است که تفاوت بزرگی میان راحت بودن و ثروتمند بودن است. پس اگر هدف شما این است که فقط راحت باشید هرگز فرصت پول دار شدن را نخواهید یافت، ولی اگر هدف شما پول دار شدن است، فرصت راحت زندگی کردن نیز برایتان به وجود خواهد آمد.

فروشگاه الو کالا

قانون درآمد چیست؟

طبق وضعیت بازار بر اساس ارزشی که دارید به شما پول پرداخت خواهد شد.
چهار عامل ارزش شما را در بازار تعیین می کنند: عرضه، تقاضا، کمیت و کیفیت. تجربه ثابت کرده که کمیت عاملیست که بیشتر مردم توجه بیشتری به آن دارند. به طور ساده، آن مقدار ارزشی که در واقع شما به بازار تحویل می دهید، به بیان دیگر به چند نفر از مردم خدمت می کنید؟

افراد ثروتمند

پس اگر می خواهید به معنای واقعی ثروتمند شوید، نمی شود فقط به خودتان فکر کنید، بلکه باید به زندگی دیگران نیز بها بدهید.
یکی از بزرگ ترین فیلسوفان، مینستر فولر در این باره می گوید:”هدف زندگی ما بها دادن به مردمان این نسل و آن هایی که یعد ها به دنیا می آیند است.”

هر کدام از ما با استعداد به خصوصی به دنیا می آییم و باید از آن استفاده کرده و آن را با دیگران نیز شریک شویم. مطالعات نشان داده افراد شاد آن هایی هستند که موهبت خود را به کار گرفته و آن را با دیگران سهیم شوید و این یعنی تمایل داشتن به انجام دادن بازی بزرگ تر.

آیا میدانید کارآفرین کیست؟

کارآفرین شخصی است که مشکلات را برای مردم با در نظر گرفتن سود حل می کند. پس شما باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید مشکلات را برای تعداد کمی از مردم و یا تعداد کثیری از مردم حل کنید.

تفاوت افراد ثروتمند و فقیر در برابر مواجه شدن با مشکلات چگونه است؟

افراد ثروتمند خود را چنان رشد می دهند که از هر مشکلی بزرگ تر باشند، ولی مردم فقیر از بروز مشکلات خود داری کرده و میخواهند از دست مشکلات خلاص شوند. اگر در زندگی مشکل بزرگی دارید، بدین معناست که شما کوچک هستید. فرض کنید شما ظرفی هستید که ثروتتان را در آن جای دادید، حال اگر ظرف شما کوچک و پول شما بزرگ باشد، چه اتفاقی می افتد؟
بله، آن را از دست خواهید داد. ظرف شما سر ریز شده و پول اضافی آن دور ریخته می شود، پس شما میبایست تلاش کنید تا ظرفی بزرگ تر برای پولتان باشید.

ثروتمندان چه احساسی نسبت به خود دارند؟

ثروتمندان گیرنده های عالی هستند! برای هر گیرنده ای باید دهنده و برای هر دهنده ای باید یک گیرنده وجود داشته باشد. هر موردی از انرژی ساخته شده و وقتی شما میخواهید انرژی را به کسی منتقل کنید ولی نمی توانید آن انرژی مبحوس شده در شما که منتقل نمی شود تبدیل به هیجانات منفی در شما می شود.

افراد ثروتمند
مسئله بدتر این است که وقتی شما نمی خواهید انرژی را دریافت کنید، به دنیا می گویید که چیزی به شما ندهد. پس اگر نمی خواهید سهمتان را از دنیا بگیرید آن نصیب کسی می شود که تمایل به گرفتن آن داشته باشد.

این مطالب راحتما بخوانید:

 💡چگونه کمال گرایی خود را مدیریت کنیم؟

 💡چگونه حفظ مشتری خود را تقویت کنید !

 

این مطالب را هم حتما بخوانید

۲ دیدگاه

  1. این مقاله بسیار جامع بود ، یعنی با خواندن این مقاله مثل این است که چند کتاب در مورد پول و ثروت خوانده باشی.
    واقعا سپاسگزارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Exclamation Triangle Check code