مهارت های زندگیهمه مقالات

جملاتی تاثیر گذار برای مثبت فکر کردن ما در زندگی – بخش ۲

تمامی جهان می تواند به شما عشق ورزد ، اما این عشق شما را شادمان نمی سازد ، آنچه باعث شادمانی شما خواهد شد این است که تمام عشق درونی خود را با دیگران سهیم شوید . این عشقی است که تفاوت ایجاد می کند.
 (( دان میگوئل رویز ))

غرق شدن در افکار بی انتها ساده است . پس امروز را به این فکر نکنید که چرا اوضاع به شکل کنونی خود رخ داده است . در عوض ، در جستجوی بصیرتی برای تشخیص آن چیزی باشید که قصد آموختن آن را دارید
(( کارولین میس و پیتر اوچیو گراسو ))

گذشت یک کلمه کمیاب است . و مفهمومی است که به زبان نمی آید . اعمال فداکارانه چیستند ؟ این که در مورد دیگران قضاوت نکنید ، با مهربانی حرف بزنید ، راجع به دیگران با همدردی فکر کنید . این امکان هست که این گونه اعمال در مسیر شما قرار گیرند.
(( کارولین میس و پیتر اوچیو گراسو ))




از اندیشه ها و تصورات خود آگاه باشید. و درک کنید که ممکن است این اندیشه ها را ببلعید . از تجربیات خود درس بگیرید . عقاید و افکار کهنه را دور بریزید.
(( برایان ال . ویس ))

خرد اندک اندک به دست می آید و بیان پرشور آگاهی در زندگی روزانه شماست . عشق به خدمت ، برترین خرد است .
(( برایان ال . ویس ))




از کمال گرایی دست بردارید جریان زندگی همیشه تغییر می کند . جستجوی کمال جهال را درون پوششی تنگ گرفتار می سازد .
(( کریستیان نور تروپ ))

مشارکت حقیقی مکان مطمئنی برای اقدام به خطر فراهم می کند . در ضمن باعث رشد و تکامل دو جانبه می شود .
(( کریستیان نور تروپ ))

کلید خوشبختی درک این واقعیت است که آنچه برای شما رخ می دهد مهم نیست بلکه چگونگی پاسخ شما مهم است .
(( کیت دی . هارل ))

فروشگاه الو کالا

نباید اجازه دهید منفی بافی های دیگران بر روش شما اثر کند . دیگران ممکن است هر حرفی برنند اما شما نظر خود را انتخاب می کنید .
(( کیت دی . هارل ))

به دعاهای خود ارزش نهید . یک قلب سپاسگزار ، شادی  ،عشق و سعادت بیشتری را جذب می کند .
(( چریل ریچاردسون ))

حقیقت را بگویید . صداقت کلید یک زندگی واقعی است .
(( چریل ریچاردسون ))

آزمایش ایمان به صورت های مختلفی صورت می گیرد . و شما را دعوت می کند تا یک چیز با ارزش را تسلیم خداوند سازید حتی وقی که کاملا حق دارید چنان عملکردی نداشته باشید.
(( دکتر بروس ویلکینسون ))

مهم نیست که بی پول باشید یا کسی را نداشته و یا فاقد انرژی باشید آنچه خداوند شما را دعوت به انجامش می کند همیشه برتر از منابعی هستند که شما با آنها آغاز به کار می کنید .
(( دکتر بروس ویلکینسون ))

تاکنون متوجه این موضوع شده اید که باقی ماندن در شرایطی که برایتان مفید نیستند دوست داشتنی نمی باشند امید داشته اید که شرایط بهتر شود فقط امروز این را درک کنید که وقتی تمام سعی خود را کردید دیگر کاری نیست که شما انجام دهید و امتحان کار دیگر مفید و موفقیت آمیز نمی باشد .
(( یانلا وانزانت ))

چطور می توانید سه چیز را از فهرست کارهای انجام شدنی خود حذف کنید ؟ آیا می خواهید امروز فهرست کارهای خود را کوتاه کنید ؟ خودتان را از انجام کارهایی که برای شما دیگر معنایی ندارند رهایی بخشید.
(( یانلا وانزانت ))

زنان احتیاج به توجه ، درک و دلگرمی دارند. مردان نیاز به اعتماد ، پذیرش و تقدیر دارند .
(( جان گری ))

بزرگترین درگیری یک زن این است که خواسته های خود را فرو گذارد تا به نیازهای دیگران بپردازد و بزرگترین درگیری یک مرد آن است که بر تمایل به خود محوری غلبه کند.
((جان گری))

چرا منظم هستیم ؟ وقتی نظم می دهیم ، خانه ، اداره و برنامه هایمان نمایانگر آن چیزی هستند که وجود ما را تشکیل می دهند و مشوق ماست و نشان می دهد ما چه می خواهیم و به کجا می رویم.
((جولی مورگن استرن))

از کارهای کوچک شروع کنید . اگر تاکنون زندگی بهم ریخته ای داشته اید ، هم اکنون نظم ایجاد کنید. مهم نیست چقدر جزئی باشد و قبل از اینکه آن را بهم بزنید تا یک ماه در حالت نظم نگه درید.
(( ماکس لوکادو ))

خداوند مسابقه بزرگ دوندگی برای شما ترتیب داده است. شما با توجه و مراقبت او جایی می رسید که هرگز نبوده اید و به شیوه هایی خدمت می کنید که هرگز در رویا ندیده اید . اما شما باید غصه های خود را رها کنید.
(( ماکس لوکادو ))

منبع : کتاب هر روز مثبت فکر کنید


ممکن است در رابطه با جملاتی تاثیر گذار برای مثبت فکر کردن ما در زندگی - بخش ۲ این مطالب هم علاقه داشته باشید:

این مطالب را هم حتما بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Exclamation Triangle Check code