فروش و بازاریابیهمه مقالات

از دقایق برای فروش بیشتر استفاده کنید

از دقایق استفاده کنید

هدفهایتان را اولویت بندی کنید. زندگی موفق بستگی به این دارد که ابتدا کارهای مهم را انجام بدهید. به راستی که یکی از علل ناتوانی در دستیابی به هدفها این است که ابتدا کارهای کم اهمیت را انجام می دهیم.

– رابرت جی. مک کین

مهم ترین دارایی و سرمایه شما در زمینه نقدینگی، توانایی در کسب مداخل است. خوب خودت

منظور این است که همه روزه به شکلی رفتار کنید تا از مهارتهای حرفه ای خود برای رسیدن به درآمد عالی استفاده کنید. موفق ترین فروشندگان در هر زمینه ای تلاش می کنند که همه روزه بر مهارتهای فروش کردن خود بیفزایند.

شما برای رسیدن به موقعیت فعلی خود سالها تلاش کرده و تجربه آموخته اید. هرگز از کنار این مهم بی تفاوت عبور نکنید.




برای رسیدن به موقعیت فعلی خود سالها تلاش کرده

با بهتر کردن توانایی کسب درآمد، می توانید از یکی از بالاترین سطوح زندگی برخوردار گردید. ارزشمندترین منبعی که در اختیار دارید زمان است. ارزشمند ترین منبع شما دقایق و ساعات شما در هر روز است. این تنها چیزی است که باید آن را بفروشید. در واقع، سبک و طرز زندگی شما در امروز بستگی به این دارد که از زمان خود تا به حال چگونه استفاده کرده اید. اگر به هر دلیل از نتایج کارتان راضی نیستید، می توانید از حالا به بعد از زمان خود بهتر استفاده کنید.

یکی از بهترین راههای استفاده بیشتر از زمان، بیشتر کردن توانایی کسب مداخل است. خوب خودت

یکی از بهترین راههای صرفه جویی کردن در زمان این است که در مهم ترین کاری که می کنید بهتر شوید. چیزی بیش از این درآمد و کیفیت زندگی شما را بهتر نمی کند. هرچه زمان بیشتری را صرف سرمایه گذاری روی خودتان بکنید، درآمد بیشتری کسب می کنید و شادتر می گردید.

مدیریت زمان

از امروز تصمیم بگیرید در کار مدیریت زمان به یک متخصص تبدیل شوید. این مهارت بیش از هر مهارت دیگری می تواند بر امکانات شما بیفزاید. بدون داشتن مهارت در مدیریت زمان از هیچ مهارت دیگری نمی توانید به اندازه کافی استفاده کنید.




مدیریت زمان

نکته مهم در مدیریت زمان این است که کارهای مهم را اول انجام دهید. باید کارهایتان را با توجه به ارزش و اهمیت اولویت بندی کنید، و بعد به ترتیب اهمیت و اولویت آنها را انجام بدهید. باید به پیامدها و نتایجی که به دست می آورید توجه کنید. هر کاری که نتیجه ارزشمند تری به دست دهد در اولویت بیشتر قرار می گیرد. کاری که بیشترین نتیجه را بدهد در اولویت اول قرار دارد.

برای توجه داشتن به اولویتها و رعایت آنها، می توانید از خود چهار سؤال بکنید و به هر کدام جواب بدهید. اول از خود بپرسید:

ارزشمند ترین فعالیت من با توجه به نتایج بالقوه حاصل از آن کدام است؟

برای فروشندگان ارزشمندترین کارها عبارت اند از (۱) پیدا کردن مشتری(۲) ایجاد ارتباط مؤثر، (۳) شناسایی نیازها، (۴) ارائه و عرضه کردن کالا، (۵) پاسخ دادن به اعتراضات و ایرادها، (۶) قطعی کردن فروش . (۷) معرفی شدن به سایر خریداران از سوی خریدار.

فروشگاه الو کالا

ارزشمند ترین فعالیت

مشخص شدن فروش و درآمد

توانمندی شما در هر یک از این موارد فروش و درآمد شما را مشخص می سازد. مهم ترین اقدامی که همین حالا باید بکنید کدام است؟

دوم، از خود بپرسید: «چرا به من حقوق می دهند؟»

باید در هر دقیقه از روز فرض را بر این بگذارید که رئیستان در کنار شماست و بر اقدامات و رفتار شما نظارت دارد. از خود بپرسید: «آیاکاری که هم اکنون میکنم منجر به فروش می شود؟» فروش کردن تنها علت دریافت حقوق از سوی شماست. اگر کاری که می کنید منجر به فروش نمی شود، آن را انجام ندهید. کاری بکنید که به فروش منجر گردد.

سومین سؤالی که می توانید از خود بکنید و به آن جواب بدهید این است: «کدام کار است که من و تنها من اگر به درستی انجام دهم، به درآمدم و شرکتی که برای آن کار میکنم به بیشترین مقدار می افزاید؟»

مشخص شدن فروش و درآمد

این کاری است مانند پیدا کردن مشتری یا قطعی کردن فروش که تنها شما می توانید آن را انجام بدهید.

چهارمین سؤال برای رسیدن به اولویتها این است: «ارزشمندترین طرز استفاده من از زمان در حال حاضر کدام است؟»

در هر زمان تنها یک جواب برای این پرسش وجود دارد. مهم ترین کار شما این است که جواب این سؤال را پیدا کنید و آن قدر این کار را انجام بدهید و روی آن باقی بمانید تا تکمیل شود.

این سؤالات را پیوسته از خود بپرسید.

روی فعالیتهایی متمرکز شوید که بیشترین نتیجه را تولید می کنند. خوب خودت

تمام اشخاص موفق به بلندمدت و کوتاه مدت فکر می کنند. آنها دقیقا می دانند که برای آینده چه در نظر گرفته اند. و دوم، مراقبند که در هر لحظه کاری را بکنند که به ارزشمند ترین هدفشان نزدیک کند.

تمرینات عملی برای استفاده از دقایق

از همین حالا، روز، هفته و ماهتان را از قبل برنامه ریزی کنید. زمانتان را برنامه ریزی کنید. این کار را همه روزه انجام بدهید.

برنامه ریزی

احتمالا بهترین ابزار مدیریت زمان تهیه یک فهرست است. هر شب قبل از اینکه بخوابید، برنامه های کاری فردایتان را مشخص کنید. فهرست را مرور کنید و اولویتهای آن را مشخص نمایید. مشخص کنید کدام کار مهم تر و کدام کار کم اهمیت تر است. مشخص کنید کدام فعالیت می تواند به زندگی شما خدمت بیشتری بکند. کدام فعالیت نتیجه کم ارزش تری به دست می دهد.

همه روزه با مهم ترین کارتان شروع کنید. به خود نظم و ترتیبی بدهید تا ۱۰۰ درصد این کار را انجام بدهید. این عادت بیش از هر اقدام دیگری به شما کمک می کند تا به نتایج بهتر برسید.

منبع : برایان تریسی


ممکن است در رابطه با از دقایق برای فروش بیشتر استفاده کنید به این مطالب هم علاقه داشته باشید:

💡چگونه قطعی کردن فروش را بیاموزیم ؟

💡چگونه قیف فروشتان را پر نگه دارید‌

💡۱۰ قدم مهم برای موفقیت در فروش چیست؟

شما میتوانید از ویدئو های آپارات خوب خودت دیدن فرمایید و مطالب مرتبط مورد نیاز خود را در آن بیابید.

این مطالب را هم حتما بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Exclamation Triangle Check code