موفقیت مالیهمه مقالات

آیا میدانید اصول ثروتمند شدن چیست؟

اگر می خواهید با اصول ثروتمند شدن آشنا شوید مقاله زیر را مطالعه فرمایید

اصول ثروتمند شدن چیست؟

درآمد شما تنها به میزان عملکردتان افزایش می یابد. حقیقت این است که شخصیت شما و نحوه فکر کردن و اعتقادات شما نقش اصلی در میزان موفقیت شما دارد.
استوارت وایلد می گوید:”کلید موفقیت، بیدار کردن انرژی نهفته در خودتان است. وقتی این کار را انجام دهید، مردم به طور طبیعی به شما جذب می شوند و هر وقت به سمت شما آمدند آن ها را پذیرا باشید.”

ثروتمند شدن
 ثروتمند شدن

چرا داشتن طرح اولیه پول در ذهن شما مهم است؟

آیا در مورد افرادی که وضیعیت مالی شان سریع تغییر کرده و خوب شده چیزی شنیده اید؟ یا بالعکس درباره افرادی که یک شبه همه اموالشان را از دست داده اند؟
این افراد نه به دلیل مشکلات رکود اقتصادی و بدشانسی بلکه به دلیل نداشتن ظرفیت و آمادگی درونی ثروت به این مشکل برخورده اند.
یکی از مهمترین این دلایل دوستان هستند! نمونه ای بارز برندگان قرعه کشی ها هستند که پس از مدتی دوباره به وضعیتی باز میگردند قبلا در آن قرار داشتند، اما ثروتمندان خود ساخته چنین نیستند؛ این افراد با این که همه ثروت خود را از دست بدهند به راحتی می توانند آن را بدست بیاورند.

چرا ثروتمندان میتوانند ثروت از دست رفته خود را دوباره بدست آورند؟

این افراد حتی اگر تمام ثروتشان را از دست بدهند، اما هیچ گاه ذهنیت ثروتمندشان که مهم ترین اصل در داشتن ثروت هست را از دست نخواهند داد!

ثروتمند شدن
نمونه بارز آن دونالد ترامپ می باشد. ترامپ یک بار برشکست شد و همه دار و ندارش را از دست داد ولی در مدتی اندک همه آن و حتی بیشتر را بدست آورد و تنها دلیل آن این بود که در ذهنیت او میلیونر بودن نه بلکه میلیاردر بودن نقش بسته بود و بجز این مسئله نمی توانست به موجود دیگری تبدیل شود.




آیا نادیدنی های زندگی نشان از نبود آن ها است؟

اکثر افراد چیز هایی را میپدیرند که می بینند، ولی آیا شما برای پرداخت قبض برقی که نمی توانید آن را ببینید اقدام نمی کنید؟
تجربه نشان داده هر چه در دنیا نمی توانید مشاهده کنید، از آنچه قابل دیدن است قوی تر است.

در نتیجه ما به عنوان انسان بخشی از طبیعت هستیم و اگر خود را در راستای قوانین حاکم بر طبیعت قرار دهیم و روی ریشه ها یا همان دنیای درونمان کار کنیم، زندگی به آرامی جریان می یابد. شما تنها زمانی میتوانید میوه های بی ثمر یک درخت را تقویت کنید که زمین را بکنید و ریشه را درست کنید.

این مطالب را حتما بخوانید:

 💡نقش فروشندگان در فعالیت اقتصادی چیست؟

 💡چرا و چگونه برای کمک به کسب و کار خود محتوی ویدئویی تولید کنیم ؟

چهار مربع زندگی ما چیست؟

یکی از مهم ترین مسائل در زندگی این است که ما در چهار حوزه مختلف، زندگی می کنیم. این چهار حوزه شامل دنیای مادیات، دنیای ذهنیات، دنیای احساسات و دنیای معنویات می باشد.




ثروتمند شدن

دنیای علت و معلول یعنی چه؟

دنیای مادی در واقع چاپ شده سه دنیای دیگر ما هستند. متنی را در کامپیوتر به کمک چاپگر چاپ می کنید و حالا یک نسخه چاپ شده از متن اصلی دارید. به متن اصلی نگاه می کنید و مشکلی را در می یابید و آن را به کمک پاک کن صحیح می کنید ولی وقتی دوباره چاپ می کنید آن اشتباه را دوباره در برگه مشاهده می کنید. شما از هر ابزاری هم استفاده کنید باز آن غلط را خواهید دید تا زمانی که برنامه ای که استفاده می کنید را تغییر دهید.

تغییر دادن روش چاپ که همان دنیای مادی است چیزی را درست نخواهد کرد مگر آن که دنیای معنوی “احساسی و ذهنی” را تغییر دهید و ثروت و بیماری و سلامتی و همه نتایج ما هستند، و دلیل آن دنیای علت و معلولی ست که در آن زندگی می کنیم. پس بی پولی در واقع یک معلول است و علت آن دنیای درون ماست.ثروتمند شدن

 

عبارات بیانی چه تاثیری برای ایجاد تغییر در دنیای درون ما هستند؟

یک ظرب المثل قدیمی می گوید: “آنچه را می شنوید فراموش می کنید، آن چه می بینید به خاطر می سپارید و آنچه را انجام می دهید می فهمید.”

فروشگاه الو کالا

حال چرا بیان کردن عبارات به این اندازه مهم هستند؟

زیرا هر انگیزه ای از انرژی ساخته شده و انرژی هم بر اساس فرکانس و ارتعاشات حرکت می کند. در نتیجه وقتی عبارتی را بیان می کنید، انرژی آن بر تمام سلول های بدن شما تاثیر می گذارد و همین طور تاثیر آن در جهان اطراف شما هم غیر قابل چشم پوشانی نیست. پس باید سعی کنید تا از عبارات تصدیقی استفاده کنید، چرا که این عبارات شامل جملاتی مثبت در راستای اهدافتان هستند.

ما در زمینه پول و ثروتمند شدن چگونه تربیت می شویم؟

ما به سه روش در این زمینه تربیت می شویم:
۱٫ کلامی و لفظی: در گذشته چه مواردی را شنیده اید؟
۲٫ الگوگیری: وقتی جوان تر بودید چه مواردی را دیدید؟
۳٫ رویداد های خاص: در گذشته تا کنون چه تجاربی کسب کرده اید؟

میزان تاثیر ذهن نا خودآگاه بر ثروتمندی چقدر است؟

در بحث قدرت کلام و لفظ به یک جمله مهم می بایست تاکید داشت، وقتی ذهن نا هوشیار باید بین احساسات عمیق و منطق یکی را انتخاب کند، تقریبا همیشه احساسات برنده می شود. پس یکی از مهم ترین مسائل این است که بتوان این دید را تغییر داد و بتوان هر دو منطق و احساسات را به شیوه درست کنترل کرد.

ثروتمند شدن

تربیت ناخودآگاه چگونه صورت می گیرد؟

پس تاکید می کنم این تربیت شدن نا خودآگاه است که طرز فکرتان را تعیین می کند. چهار رکن کلیدی برای ایجاد تغییرات وجود دارد. رکن اول آگاهی است، رکن دوم فهمیدن، رکن سوم جداسازی و رکن آخر بازسازی است.
ابتدا باید بدانید تا از موردی آگاهی نداشته باشید نمی توانید آن را تغییر دهید، سپس با فهمیدن اینکه طرز فکر شما از کجا ریشه می گیرد می توانید تصمیم بگیرید که این طرز تفکر متعلق به شماست یا خیر و پس از آن به جداسازی و دور انداختن آن بپردازید و در مرحله آخر بازسازی افکار جدید می باشد.

چه کاری در زمینه ی عبارات بیانی انجام دهیم؟

دست خود را روی قلبتان بگذارید و بگویید:
آن چه من در مورد پول شنیده ام، لزوما صحیح نیست. من طرز فکر های جدیدی که شادی و موفقیتم را مورد حمایت خود قرار می دهند، انتخاب می کنم، چرا که من یک ذهن ثروتمند دارم!

این مطالب را حتما بخوانید:

 💡آیا میدانید چگونه میلیونر شوید ؟

 💡۵ استراتژی تجربه مشتری برای کسب و کارهای کوچک

این مطالب را هم حتما بخوانید

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Exclamation Triangle Check code